woensdag 21 juli 2010

Magnolia verjaardagskaart

Het is lang geleden, maar vandaag heb ik weer een echte wenskaart gemaakt :d
Het is er een geworden met een Magnoliastempel die ik verkregen heb via een ruil. Ik heb die ingekleurd met Derwents en terpentine.
De achtergrondjes zijn scrappapier. Aan de linkerkant heb ik er met chalk op gewerkt en aan de randen van beide delen met de distresser van Tim Holtz. Het paarse papier en het papier rond de stempel zijn bewerkt met Distress Ink.
Het bloemetje is vastgezet met een splitpen.

De Derwentkleuren die ik heb gebruikt:


  • Lichaam + gezicht: Pale Peach (C570)

  • Blosjes op de wangen: Blush Pink (C180)

  • Haar: Ochre (C590) + Deep Cadmium (C040)

  • Jurkje en kousen: Royal Purple (C270)

  • Boord jurkje: Deep Fuchsia (C140)

  • Onderjurk + strikjes in het haar: Bright Orange (C080)

  • Schoentjes: Pale Brown (C530)
Veel plezier!
Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi!

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Bedankt en veel groetjes,
Eveline